Over Kortjakje

Stichting Kortjakje organiseert twee keer per jaar een bijeenkomst, in het voorjaar en in het najaar. Ruim van tevoren komen de data op de website te staan.

Het huidige bestuur bestaat uit:
Elisa Rezai (voorzitter)

Bob Leicher

Pien van Egdom

Marlies Michi

Jeroen Molleman

Joris van Dongen

Geschiedenis

Kortjakje is in 2002 bedacht door Jacques van der Meulen en Erik Walbeehm en later opgericht door een klein groepje enthousiaste assistenten plastische chirurgie die in hun opleiding een aantal zaken misten.

Er was behoefte aan een organisatie die met behulp van symposia de kennis van een aantal veelvoorkomende zaken binnen de opleiding kon verdiepen. Zo is Kortjakje geboren.

De stichting stelde zich tot doel de praktische basisprincipes en plastisch chirurgische behandelingen in het zonnetje te zetten. Het doel is praktische tips and tricks op tafel te krijgen om een leidraad te geven voor de alledaagse problemen die we regelmatig tegenkomen.

IMG_2258_1

Van links naar rechts: Hein ter Linden, Marjoleine de Lange, Reinier Feitz, Martine van Huizum en Jacques van der Meulen